sábado, 8 de novembro de 2014

T-G

a)Taragoña tente firme,
o Araño xa caeu,
Asados está a temblar*
co susto que lle meteu. RV
b)Taragoña tente en pé
que Araño xa se tumbou,
e Asados quedou temblando*
co susto que se levou. CH

Téñocho ollo botado,
heime de casar contigo
ou non hei de ser casado. Ms.2[1]

Teño lanchas, teño redes
e teño peixes no mar,
teño unha moza bonita,
xa non quero traballar. BOUZA BREY 1

Teño un amor en Rianxo
e outro en Vilagarcía,
para ir ver ós meus amores
teño que cruza[-la]r a ría. RV

Tes moito garbo co mozo[2];
pódelo meter nun saco
que non cho leve o raposo. Ms.2

Tiveches catorce noivos
e cinco máis dezanove;
o que se case contigo
traballadiña che colle. BOUZA BREY 1

Toca, pandeireta, toca,
senón heiche de rachar,
xa que me custastes os cartos
axudamos a ganar. Ms.3

Todos me din que me caso,
xa me dan o parabene,
todos me din que me caso,
pero non me din con quene[3]. BT

Toleas pola peneira,
toleas por peneirar,
toleas por ter amores
e non sabes namorar. BS




[1] Em BS: Téñoche o ollo botado,/ has de ser miña muller/ ou non hei de ser casado./
[2] Ter em conta para a rima o seseio próprio da Galiza.
[3] Em nota a roda pé, os compiladores aclaram: «Del archivo del coro Cántigas da Terra, de La Coruña. Consta como de "Taragoña (Coruña)".»
Em BS: Todos me din que me case,/ todos me din que vou ben;/ todos me din que me case,/ pero non me din con quen./

Sem comentários:

Enviar um comentário